Τρωω υγιεινα | Ολα οσα εφαγα μεσα σε μια μερα!

Μου αρέσει να τρώω υγιεινά οπότε το να σου δείχνω όλα όσα έφαγα μέσα σε μια μέρα με ενθουσιάζει και να με βοηθάει να κάνω ακόμα πιο υγιεινές επιλογές.

Η καραντίνα δεν βοηθάει, λένε πολλοί, στη διατήρηση ενός υγιειούς βάρους και πολλοί είναι αυτοί που τονίζουν πως θα βγουν από όλο αυτό με αρκετά κιλά παραπάνω.
Κάνοντας, όμως υγιεινές επιλογές, τώρα είναι η ευκαιρία όχι μόνο να μην πάρεις αλλά και να χάσεις τα περιττά κιλά που μπορεί να έχεις. Τώρα που είσαι πιο χαλαρή μπορείς να μαγειρεύεις υγιεινά, να τρως με την ησυχία σου απολαμβάνοντας μια όμορφη συζήτηση με την οικογένειά σου και να γυμνάζεσαι τα απογεύματα. Αν είσαι τελείως αρχάρια στο θέμα γυμναστική σου προτείνω να κάνεις το Challenge των 30 ημερών για όλο το σώμα. Άλλωστε, έναν ακόμα μήνα θα είσαι σίγουρα κλεισμένη στο σπίτι. Γιατί να μην βγεις “κορμί” μετά από όλο αυτό;
Προς το παρόν θα σου δείξω παρακάτω τι έφαγα σήμερα από το πρωί που ξύπνησα μέχρι και το βράδυ.
Πρωινό: Φρυγανισμένο ψωμί με αβοκάντο και ομελέτα
Φρυγανισμένο ψωμί με αβοκάντο και ομελέτα
Το πρωινό μου είναι από τα κλασικά και αγαπημένα στο δικό μου σπίτι. Πέρα από αυτό είναι και πολύ εύκολο και ιδανικό κυρίως για Σαββατοκύριακο που έχεις λίγο περισσότερο χρόνο να διαθέσεις στην κουζίνα.

Φρυγανισμένο ψωμί με αβοκάντο και ομελέτα

Υλικά για 1 άτομο: μια φέτα ψωμί του τοστ ολικής άλεσης, μισό αβοκάντο, 1 ολόκληρο αυγό και άλλα 2 ασπράδια, μαύρο πιπέρι και αλάτι
Εκτέλεση: Ξεκίνα φτιάχνοντας την ομελέτα σε αντικολλητικό τηγάνι. Προσωπικά την φτιάχνω χωρίς καθόλου λάδι. Απλά χτυπάω τα αυγά, προσθέτω αλάτι και πιπέρι και ψήνω την ομελέτα στο τηγάνι.
Δες τι υπόλοιπο μενού μου στο dearlife.gr.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις