Φαβα Σαντορινης | Full θρεπτικη και πρωτεϊνουχα

Την φτιάχνω κάθε χρόνο τέτοια μέρα και τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα σε όλη τη διάρκεια της Σαρακοστής. Η σούπερ υγιεινή φάβα Σαντορίνης μπορεί να αντικαταστήσει επάξια το κρέας κατά την περίοδο της Σαρακοστής και να σε γεμίσει πολλά θρεπτικά συστατικά και ελάχιστες θερμίδες.

Πόσο εύκολο είναι να φτιάξεις φάβα Σαντορίνης;

Ποιο εύκολο πράγμα δεν υπάρχει. Το μόνο πράγμα που έχεις να κάνεις είναι να βράσεις τη φάβα και όλα τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες. Πρόκειται για μια πολύ εύκολη συνταγή που μπορείς να φτιάξεις ακόμα κι αν δεν έχεις καμιά σχέση με μαγειρική. Αρκεί να ακολουθήσεις μερικές απλές οδηγίες τις οποίες θα βρεις παρακάτω.

Φάβα Σαντορίνης

Υλικά για 4 άτομα:
  • 1μιση φλ. φάβα
  • 1 μέτριο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • 100 ml. ελαιόλαδο
  • 100 ml. χυμός λεμονιού (ή όσο εσύ θέλεις ανάλογα με τα γούστα σου)
  • αλάτι και πιπέρι
  • 1 κ.γ. φρέσκια ρίγανη (ή 1 κ.γ. μαϊντανό ψιλοκομμένο)
φάβα σαντορίνης
Μπορείς να την τρως σε όλη τη διάρκεια της Σαρακοστής.
Διάβασε την εκτέλεση της συνταγής στο dearlife.gr.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις