Υγιεινη συνταγη για burritos με σολομο και σως γιαουρτιου!

Η σούπερ υγιεινή συνταγή για burritos με σολομό που θα βρεις παρακάτω θα σε κάνει να ξεχάσεις το delivery (Σοβαρά τώρα!)!Είναι από τα πιο εύκολα βραδινά που μπορώ να έχω έτοιμα στην κυριολεξία σε 20 λεπτά.

Η αλήθεια είναι πως φτιάχνω πολύ συχνά burritos. Κάποια από αυτά σου τα έχω ήδη δείξει σε stories στο Instagram ή και στο Facebook και κάποια άλλα δεν τα έχεις δει ποτέ. Τα συγκεκριμένα burritos τα έχω φτιάξει χιλιάδες φορές και η αλήθεια είναι πως δεν είχα σκεφτεί μέχρι τώρα να σου μεταφέρω μια από τις αγαπημένες μου σούπερ γρήγορες συνταγές ιδανικές για βραδινό.
Πώς προετοιμάζεις το ψάρι σου για να φτιάξεις τα burritos σου!
Προσωπικά σε αυτή τη συνταγή αλλά και γενικότερα προτιμώ να χρησιμοποιώ σολομό. Εσύ μπορείς να βάλεις ό,τι ψάρι θέλεις αρκεί να είναι φιλέτο ή να είσαι σίγουρη για το καλό καθάρισμα.
Αλατοπιπέρωσε το ψάρι σου και πρόσθεσε και λίγο τσίλι σε σκόνη. Αυτή είναι η μοναδική προετοιμασία που πρέπει να κάνεις για το ψάρι σου.

Υγιεινή συνταγή για burritos με σολομό και σως γιαουρτιού

Υλικά για 2 άτομα:
  • ελάχιστο ελαιόλαδο
  • 260 γρ. φιλέτο σολομού (μπορείς να χρησιμοποιήσεις και κάποιο άλλο φιλέτο ψαριού)
  • αλάτι
  • μαύρο πιπέρι
  • 100 γρ. γιαούρτι
  • λίγο σκόρδο σε σκόνη
  • χυμό λεμονιού
  • 2 τορτίγιες ολικής άλεσης
  • λαχανικά της επιλογής σου (μαρούλι, καρότο, ντοματίνια, αγγούρι)
  • 20 γρ. τυρί τριμμένο της επιλογής σου με λίγα λιπαρά

Διάβασε την εκτέλεση της συνταγής στο dearlife.gr.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις