Νηστισιμη σπανακοπιτα χωρις φυλλο

Μια σούπερ νηστίσιμη σπανακόπιτα χωρίς φύλλο που θα θέλεις να τρως κάθε μέρα.

Μπορεί να μην νηστεύω φανατικά προσπαθώ όμως να μην τρώω κρέας και τα υποκατάστατα αυτού όσο περισσότερο γίνεται. Επειδή, παρόλα αυτά, διανύουμε περίοδο νηστείας, είπα να μετατρέψω την γρήγορη σπανακόπιτα χωρίς φύλλο που φτιάχνω σε νηστίσιμη και να σου δώσω τη συνταγή.
Η συγκεκριμένη σπανακόπιτα είναι ιδανική για τα βράδια του Μάρτη και αν την φτιάξεις μια φορά θα θέλεις να την φτιάχνεις συνέχεια γιατί εκτός από θρεπτική και νόστιμη είναι και πάρα πολύ εύκολη.
Μια σπανακόπιτα χωρίς φύλλο έτοιμη σε μερικά μόνο λεπτά.

Τι άλλο δεν έχει η συγκεκριμένη σπανακόπιτα εκτός από φύλλο;

H συγκεκριμένη συνταγή είναι χαμηλή σε υδατάνθρακες και δεν περιέχει καθόλου γλουτένη. Μπορείς να την φτιάξεις μέσα σε στρογγυλό ταψάκι, σε ταψάκι τάρτας ή και σε cast iron skillet (μαντεμένιο τηγάνι ή ταψάκι).
Προτίμησα να φτιάξω την σπανακόπιτά μου σε ένα μαντεμένιο τηγάνι.
Το αποτέλεσμα ήταν πολύ νόστιμο.
Με τι μπορείς να αντικαταστήσεις τα αυγά σου σε μια νηστίσιμη πίτα;
Ένα από τα αγαπημένα μου υποκατάστατα αυγού που χρησιμοποίησα και στην συγεκριμένη συνταγή για την νηστίσιμη σπανακόπιτά μου είναι ο λιναρόσπορος. Για κάθε 1-2 αυγά που μπορεί να έχει η συνταγή σου μπορείς να βάλεις 1 κ.σ. λιναρόσπορο διαλυμένο σε 3 κ.σ. νερό.
Πιο συγκεκριμένα βάλε σε ένα μπολάκι 1 κ.σ. λιναρόσπορο και 3 κ.σ. νερό και άσε τον λιναρόσπορο να φουσκώσει για περίπου 20 λεπτά. Έπειτα πρόσθεσέ τον στο μείγμα σου και ανακάτεψε καλά.
*Αντί για λιναρόσπορο μπορείς να χρησιμοποιήσεις chia seeds με την ίδια αναλογία και ακολουθώντας την ίδια τεχνική.
Πόσες θερμίδες θα πάρεις από αυτήν την νηστίσιμη σπανακόπιτα χωρίς φύλλο;
Τα συγκεκριμένα υλικά που σου έδωσα θα ετοιμάσουν μια πίτα με 8 κομμάτια. Το κάθε ένα από αυτά τα κομμάτια έχει 190 θερμίδες.
Δες τη συνταγή στο dearlife.gr.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις