8 υγιεινες συνταγες του ενος σκευους

Αυτές οι υγιεινές συνταγές του ενός σκεύους θα σε κάνουν να ξεχάσεις το ατελείωτο πλύσιμο των πιάτων που συνήθως έρχεται μετά το μαγείρεμα.
Επειδή, λοιπόν, και εμένα δεν μου αρέσει να περνάω άπειρο χρόνο στην κουζίνα (εκτός κι αν απλά μαγειρεύω ή δοκιμάζω συνταγές) πλένοντας πιάτα, σου έχω 8 σούπερ υγιεινές συνταγές που για να τις φτιάξεις θα χρειαστείς ένα μόνο σκεύος.

Σολομός λεμονάτος

σολομός λεμονάτος
Μια από τις πιο νόστιμες υγιεινές συνταγές του ενός σκεύους.
Υλικά: 1/2 κιλό baby πατάτες κομμένες στη μέση αν είναι μεγάλες, 1/4 φλ. ελαιόλαδο, αλάτι και μαύρο πιπέρι, 1/2 κιλό σολομός με την πέτσα του, 1 κ.σ. μέλι, 2 σκελίδες σκόρδο λιωμένες, 1 κ.σ. ρίγανη, 1 κ.σ. θυμάρι, 2 κ.σ. καπνιστή πάπρικα, 1/4 κ.γ. πιπέρι καγιέν, 1/2 φλ. βασιλικό ψιλοκομμένο, χυμό από 2 λεμόνια και 1 κομμένο σε φέτες για το ψήσιμο, 1 πακετάκι σπαράγγια, 1/2 φλ. τριμμένη παρμεζάνα για τη σάλτσα βασιλικού: 1/3 φλ. ελαιόλαδο, 2 κ.σ. μηλόξιδο, 1 φλ. βασιλικό, 1/2 φλ. κόλιαντρο, 1 σκελίδα σκόρδο, λίγο κόκκινο πιπέρι, λίγο αλάτι
Εκτέλεση: Προθέρμανε τον φούρνο στους 200 βαθμούς. Σε ένα κομμάτι αντικολλητικό χαρτί ανακάτεψε τις πατάτες, 2 κ.σ. ελαιόλαδο, αλάτι και πιπέρι. Ψήσε στον φούρνο για 15 λεπτά.
Δες τις υπόλοιπες συνταγές στο dearlife.gr.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις