31 Υγιεινες Συνταγες που μπορεις να φτιαξεις αυτον τον Μαρτη

Μπαίνει ο αγαπημένος Μάρτης και δεν θα μπορούσα να μην υποδεχτώ την άνοιξη με μερικές από τις αγαπημένες μου ανοιξιάτικες υγιεινές συνταγές που μπορείς να φτιάξεις και αυτόν τον μήνα αλλά και τους μήνες που έρχονται.

Οι περισσότερες υγιεινές συνταγές με μια μικρή αλλαγή μπορούν να γίνουν και νηστίσιμες για όσους από εσάς νηστεύετε. Με αστερίσκο θα βρείτε την αλλαγή που θα χρειαστεί να κάνετε στην κάθε συνταγή για να την μετατρέψετε σε σαρακοστιανή.

Grilled cheese με κουνουπίδι και λιαστές ντομάτες (γίνεται και νηστίσιμη)

Υλικά: 6 φλ. κουνουπίδι σε μπουκετάκια, 2 κ.σ. λάδι από το βάζο της λιαστής ντομάτας, 1/2 κ.γ. αλάτι, 1/4 κ.γ. πιπέρι, 1 και 1/4 φλ. τυρί τσένταρ τριμμένο, 1 κ.γ. ρίγανη, 2 κ.σ. βούτυρο, 8 φέτες ψωμί ολικής άλεσης, 8 κ.γ. ψιλοκομμένη λιαστή ντομάτα (πάρε αυτές που πουλάνε σε βαζάκια στο σούπερ μάρκετ)
*Αντικατέστησε το τυρί τσένταρ με νηστίσιμο τυρί και κάντε την συνταγή σου σαρακοστιανή!
Εκτέλεση: Προθέρμανε τον φούρνο στους 200 βαθμούς. Ανακάτεψε σε ένα μπολ το κουνουπίδι, το λάδι, το πιπέρι και το αλάτι. Μετέφερε σε ένα κομμάτι αντικολληκτικό χαρτί και ψήσε για 15-20 λεπτά.
Στο μεταξύ σε ένα μπολ ανακάτεψε το τσένταρ με τη ρίγανη. Άπλωσε το βούτυρο στη μια μεριά του ψωμιού. Από την άλλη μεριά βάλε 3 κ.σ. από το μείγμα τυριού, 1/2 φλ. κουνουπίδι και 2 κ.γ. λιαστή ντομάτα. Βάλε από πάνω άλλες 2 κ.σ. τυρί και από πάνω μια φέτα ψωμί με τη βουτυρωμένη μεριά από πάνω. Κάνε το ίδιο και με τα 4 σάντουιτς που θα φτιάξεις.
Βάλε τα σάντουιτς στον φούρνο για 2-4 λεπτά μέχρι να λιώσει το τυρί.

Πιτσάκια με σπαράγγια και μοτσαρέλα (γίνονται και νηστίσιμα)

Υλικά: 1/2 κιλό έτοιμη ζύμη για πίτσα ολικής άλεσης, 340 γρ. σπαραγγια κομμένα σε μικρά κομματάκια, 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 1/4 κ.γ. αλάτι και άλλο 1/8 κ.γ. αλάτι, 1 φλ. καπνιστή μοτσαρέλα τριμμένη, 1/3 φλ. κρεμμύδια ψιλοκομμένα, 2 κ.σ. ψιλοκομμένα καρύδια, χυμό από ένα πορτοκάλι
*Αντικατέστησε στην συνταγή σου την μοτσαρέλα με τυρί νηστίσιμο και καν’την σαρακοστιανή!
Εκτέλεση: Ξεκίνα προθερμαίνοντας τον φούρνο στους 200 βαθμούς. Χώρισε τη ζύμη στα έξι. Άνοιξε μικρά οβάλ πιτσάκια. Τοποθέτησέ τα σε ένα κομμάτι αντικολλητικό χαρτί σε ένα ταψί.
Σε ένα άλλο αντικολλητικό χαρτί ανακάτεψε τα σπαράγγια με το ελαιόλαδο. Βάλε 1/4 κ.γ. αλάτι. Ψήσε τα σπαράγγια για 3 λεπτά στην κάτω σχάρα.
Βάλε τυρί πάνω στα πιτσάκια σου. Βάλε από πάνω τα σπαράγγια και τα κρεμμύδια. Ψήσε στον φούρνο μέχρι να λιώσει το τυρί και να γίνει η ζύμη για 8-10 λεπτά. Ρίξε από πάνω άλλο 1/8 κ.γ. αλάτι, τα καρύδια και τον χυμό από το πορτοκάλι.

Κοτόπουλο με μακαρόνια του ενός σκεύους | Μια από τις πιο υγιεινές συνταγές με μακαρόνια

Υλικά: 2 κ.σ. ελαιόλαδο, 1/4 φλ. τριμμένη φρυγανιά, 1 κ.σ. και 1 κ.γ. σκόρδο λιωμένο, 1/2 κιλό στήθος κοτόπουλο κομμένο σε μπουκίτσες, 1 κ.γ. μπαχαρικά της επιλογής σου, 1/4 κ.γ. αλάτι, 3 φλ. ζωμό κότας, 1μιση φλ. ντοματάκια, 230 γρ. πένες ολικής άλεσης, 1/2 φλ. τριμμένη μοτσαρέλα, 1/4 φλ. τριμμένη παρμεζάνα, 1/4 φλ. ψιλοκομμένο βασιλικό
Εκτέλεση: Zέστανε σε ένα μεγάλο τηγάνι 1 κ.σ. ελαιόλαδο. Ρίξε μέσα την φρυγανιά και 1 κ.γ. σκόρδο. Μαγείρεψε για 1-2 λεπτά. Μετέφερε σε ένα μικρό μπολ και άσε στην άκρη. Καθάρισε το τηγάνι.
Ζέστανε 1 κ.σ. ελαιόλαδο στο τηγάνι. Ρίξε μέσα το κοτόπουλο, τα μπαχαρικά, το αλάτι και 1 κ.σ σκόρδο. Μαγείρεψε για περίπου 2 λεπτά. Πρόσθεσε τον ζωμό κότας, την ντομάτα και τις πένες. Μαγείρεψε για 15-20 λεπτά.
Μόλις γίνει η pasta πασπάλισε από πάνω την μοτσαρέλα. Βάλε στον φούρνο για λίγο. Βγάλε και πρόσθεσε από πάνω την φρυγανιά, την παρμεζάνα και τον βασιλικό.
Ανάμεικτη σαλάτα με καρπάτσιο τόνου από το akispetretzikis.com.
Σαλάτα με γλυκοπατάτες και μανιτάρια από το akispetretzikis.com.
Κοτόπουλο λεμονάτο με φασολάκια από το akispetretzikis.com.
Σαλάτα μαυρομάτικα με γαρίδες από το madameginger.com.
Πατάτες φούρνου με μπαχαρικά και γιαούρτι από το madameginger.com.
Γλώσσα αχνιστή με μουστάρδα σε 20′ από το madameginger.com.
Διάβασε τις υπόλοιπες συνταγές στο dearlife.gr.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις