Πως μπορεις να φτιαξεις υγιεινες σουπες με λιγες θερμιδες…

Υπάρχουν μερικά έξυπνα μυστικά που θα κάνουν οποιαδήποτε σούπα πολύ πιο υγιεινή.

Πολλές φορές αυτό που κάνει μια σούπα παχυντική είναι ο τρόπος μαγειρέματός της και όχι τα πολλά υλικά. Φυσικά και μπορείς να βάλεις μοσχάρι, ρύζι, μακαρόνια και ό,τι άλλο θέλεις στις σούπες σου. Προσέχοντας όμως μερικές λεπτομέρειες θα τις κάνετε πολύ πιο υγιεινές. 

Κρέμα γάλακτος: Στις σούπες όπου η συνταγή προτείνει να βάλεις κρέμας γάλακτος μπορείς, για να αποφύγεις τα κορεσμένα λιπαρά και τις παραπάνω θερμίδες που μας δίνει, να την αντικαταστήσεις με γιαούρτι.
Βούτυρο: Πολλές σούπες περιέχουν βούτυρο ιδίως στο αρχικό σωτάρισμα των λαχανικών. Προσωπικά προτιμώ να αντικαθιστώ το βούτυρο με ελαιόλαδο ιδίως στις σούπες της καθημερινότητάς μας που τις θέλω όσο πιο light και ελαφριές γίνεται. Αν, όμως, πρόκειται να φτιάξω κάποια σούπα για dinner party τότε σίγουρα θα βάλω το βουτυράκι που έχει η συνταγή μου. Η διαφορά δεν είναι πολύ μεγάλη στη γεύση αλλά σίγουρα το βούτυρο θα κάνει μια σούπα… πιο νόστιμη. 
Αν, από την άλλη, το θέλεις το βουτυράκι σου, τότε θα πρέπει να περιορίσεις την ποσότητα της σούπας που θα φας (όλα με μέτρο! Αυτό είναι το μυστικό).
Kρουτόν: Όταν θέλουμε να προσθέσουμε κρουτόν στη σούπα, μπορούμε να φτιάξουμε τα δικά μας με ψωμί του τοστ, το οποίο θα αλείψουμε με σκόρδο και θα φρυγανίσουμε στο φούρνο. Tο ψωμί του τοστ, για να μην τρίβεται και να κόβεται εύκολα, το βάζουμε πρώτα 2-3 ώρες στο ψυγείο.
Aυγοκόψιμο: Aν θέλεις να αυγοκόψεις τη σούπα μπορείς, για να την κάνεις πιο υγιεινή και ελαφριά, να παραλείψεις τον κρόκο του αυγού και να βάλεις μόνο το ασπράδι του.
Διάβασε τη συνέχεια στο dearlife.gr.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις