5 υγιεινα σαντουιτς | Θα κανουν πιο απλα τα μεσημερια σου

Τα πιο νόστιμα υγιεινά σάντουιτς για όλα εκείνα τα μεσημέρια που θέλεις να φας κάτι γρήγορο, απλό, υγιεινό που να μην είναι σαλάτα.

Είναι εκείνες οι ρημάδες οι μέρες που το μόνο που θέλεις είναι να σου φέρει κάποιος το φαγητό στον καναπέ όπου χουχουλιάζεις αγκαλιά με μια ζεστή κούπα καφέ βλέποντας το επεισόδιο του Master Chef που έχασες. Επειδή αυτό τις περισσότερες φορές δεν είναι εφικτό μπορείς να εκτυπώσεις και να έχεις πάντα πρόχειρες τις παρακάτω 5 συνταγές για υγιεινά σάντουιτς.

Υγιεινά σάντουιτς λαχανικών και τυριού

Υγιεινά σάντουιτς λαχανικών και τυριού
Υλικά για 2 άτομα: 1/2 κ.σ. ξίδι μπαλσάμικο, 1/4 κ.σ. θυμάρι, 1/2 κ.σ. σκόρδο λιωμένο, 3/4 κ.σ. ελαιόλαδο, αλάτι, κόκκινο πιπέρι, 1/2 κολοκυθάκι κομμένο σε λεπτές φέτες, 1/2 πιπεριά κομμένη σε τέταρτα, 1/4 από ψωμί ciabatta κομμένο στα 2, λίγη πέστο ντομάτας, 40 γρ. κατσικίσιο τυρί τριμμένο, 30 γρ. προβολόνε σε φέτες κομμένο, 1/4 φλ. ρόκα για την πέστο ντομάτας: 1/4 φλ. φρέσκο βασιλικό, λίγη λιαστή ντομάτα έτοιμη από το σούπερ μάρκετ + 1/4 φλ. ελαιόλαδο από το βαζάκι της λιαστής ντομάτας, 1/2 κ.σ. κουκουνάρι, 1/8 φλ. τριμμένη παρμεζάνα, χυμό και ξύσμα από ένα λεμόνι και αλάτι
Εκτέλεση: Σε ένα μεγάλο μπολ ανακάτεψε το ελαιόλαδο, το ξίδι, το θυμάρι, το σκόρδο, αλάτι και πιπέρι. Πρόσθεσε μέσα τις πιπεριές, το κολοκύθι. Ανακάτεψε. Άσε τα λαχανικά να μαριναριστούν για 15 λεπτά ή και για μια ολόκληρη νύχτα.
Άπλωσε την πέστο (την οποία θα χτυπήσει στο μούλτι) πάνω σε κάθε μισό ψωμιού. Ψήσε στον φούρνο για λίγο μέχρι να γίνει λίγο τραγανό το ψωμί σου. Την ίδια ώρα ψήσε και τα λαχανικά σου για 3-4 λεπτά από την κάθε μεριά. Βγάλε τα πάντα από τον φούρνο.
Πάρε τώρα μόνο το κάτω μέρος του κάθε σάντουιτς. Βάλε την υπόλοιπη πέστο ντομάτας, άπλωσε από πάνω προβολόνε, τα ψητά λαχανικά και τη ρόκα. Ρίξε το κατσικίσιο τυρί από πάνω. Σκέπασε το σάντουιτς και πίεσε ελαφρά. Σέρβιρε. Αυτό το υγιεινό σάντουιτς θα το λατρέψεις.

Θρεπτικό σάντουιτς λαχανικών με χούμους

υγιεινό σάντουιτς λαχανικών με χούμους
Υλικά για 2 άτομα: 2 ψωμάκια για σάντουιτς, 1/4 – 1/3 φλ. πέστο, 1/2 φλ. χούμους (έτοιμη από το σούπερ μάρκετ), 4 φέτες τυρί Havarti, 2 φλ. ρόκα, 1 ντομάτα κομμένη σε φετούλες, 1 αγγούρι κομμένο σε ροδέλες, 1 καρότο κομμένο σε φλοίδες, 1 αβοκάντο κομμένο σε φέτες, λίγο κόκκινο κρεμμύδι
Εκτέλεση: Άπλωσε με ελαιόλαδο το πάνω μέρος από το ψωμάκι και βάλε στον φούρνο στους 180 βαθμούς για 10 λεπτά.
Μόλις τα βγάλεις από τον φούρνο άπλωσε στο κάτω μέρος του σάντουιτς λίγο χούμους, από πάνω pesto, από πάνω τυρί Havarti, ντομάτα, αγγούρι, καρότο, αβοκάντο, αλάτι και πιπέρι από πάνω. Αν θέλεις πρόσθεσε και λίγη ακόμα πέστο. Σέρβιρε αμέσως.
Δείτε τα υπόλοιπα σάντουιτς στο dearlife.gr.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις