Εναλλακτικα plank για να καψεις λιπος ακομα περισσοτερο

Θεωρείται η καλύτερη και η πιο αποτελεσματική άσκηση που υπάρχει αυτή τη στιγμή. Το γνωστό σε όλους μας plank (σανίδα) είναι μια άσκηση ενδυνάμωσης ολόκληρου του κορμού. 

Αυτός είναι και ο λόγος που κάνοντάς το και μένοντας σε αυτό για όσο περισσσότερη ώρα μπορείς, θα δεις πολύ γρήγορα αποτελέσματα που δεν φαντάζεσαι.

Όταν δεν υπάρχει χρόνος για κανονική προπόνηση, κάνε plank

Πώς ακριβώς πρέπει να γίνεται ένα plank; Απλά ξαπλώνεις μπρούμυτα στο έδαφος και στέκεσαι μόνο στις μύτες των ποδιών και στους αγκώνες σου. Όλο το υπόλοιπο σώμα σου είναι παράλληλο με το έδαφος. Σφίξε κοιλιακούς και οπίσθια και μείνε σε αυτή τη στάση για τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα.
ασκήσεις στο σπίτι
Στην αρχή θα είναι δύσκολο ακόμα κι αυτό αλλά όσο περνάνε οι μέρες θα μπορείς να αυξάνεις τα λεπτά που θα μένεις σε σανίδα. Αξίζει να σου πω ότι η Miranda Kerr το κάνει για 10 ολόκληρα λεπτά συνεχόμενα.

Δες επίσης πώς γυμνάζεται η Meghan Markle και διατηρεί αυτό το θεϊκό κορμί.

Τι θα γυμνάσεις

Δικεφάλους
Λαιμό
Ώμους
Χέρια γενικότερα
Οπίσθια
Πόδια
Κοιλιακούς
Και όλα τα παραπάνω μπορούν να γυμναστούν σε μόλις 10 λεπτά. Κάνε αυτού του είδους γυμναστική για 10 λεπτά την ημέρα και δεν χρειάζεσαι τίποτα άλλο αν δεν έχεις χρόνο για να γυμνάζεις όλο το σώμα.
ασκήσεις στο σπίτι

Μπορείς να κάψεις θερμίδες;

Το plank είναι ένας τέλειος τρόπος για να προκαλέσεις ολόκληρο το σώμα σου. Κάνοντάς το κάθε μέρα θα κάψεις περισσότερες θερμίδες από ότι αν κάνεις κλασικές ασκήσεις κοιλιακών. Οι μύες που δυναμώνεις θα σε κάνουν να καις θερμίδες και λίπος ακόμα και για ώρες μετά το τέλος της σανίδας. Αυτό είναι πολύ σημαντικό αν είσαι από τα άτομα που περνάνε όλη την ημέρα τους καθισμένοι μπροστά από έναν υπολογιστή.

Φτιάξε τη στάση του σώματός σου με την πιο αποτελεσματική άσκηση χωρίς να βγεις καν από το σπίτι

Ένα από τα μεγάλα οφέλη του, είναι το καλό που κάνει στη στάση του σώματός σου. Αν είσαι μαμά σίγουρα θα έχεις παρατηρήσει πως μετά τη γέννα δυσκολεύεσαι περισσότερο από πριν να κάθεσαι μονίμως με ίσια πλάτη. Θα σε βοηθήσει πολύ σε αυτό. Μια καλή στάση σώματος κρατάει τα κόκκολα στη σωστή θέση και αυτό σημαίνει πως θα νιώθεις πολύ λιγότερους πόνους στην πλάτη. Από την άλλη η ωραία στάση σώματος θα σου δώσει αυτοπεποίθηση.

Διάβασε τη συνέχεια και δες το πρόγραμμα γυμναστικής στο dearlife.gr.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις