5 τρόποι για να διώξετε τα ψωμάκια


Η χειρότερη μορφή πάχους ως προς το πόσο εύκολο είναι να καταπολεμηθεί είναι το τοπικό πάχος.

Τα <<ψωμάκια>> θέλουν συστηματικό τρόπο καταπολέμησης και συγκεκριμένα:

1. Σωστή διατροφή. Πρόσθεσε στο διαιτολόγιό σου φυτικές ίνες και μείωσε τα λιπαρά.  Επίσης μείωσε τους υδατάνθρακες και αντί για τα καθιερωμένα τρόφιμα, χρησιμοποίησε στη διατροφή σου προϊόντα ολικής άλεσης. 

2.  Η άσκηση είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για το πάχος στις συγκεκριμένες περιοχές. Η αερόβια άσκηση θα σε βοηθήσει στο να μειώσεις τα ποσοστά λίπους στο σώμα. Δεν αρκεί όμως αυτό. Πρόσθεσε ασκήσεις με βάρη στο πρόγραμμά σου ώστε να δυναμώσουν οι μύες.

3. Οι κοιλιακοί και οι ραχιαίοι είναι οι πιο σημαντικές ασκήσεις εκγύμνασης που πρέπει να εντάξεις στο πρόγραμμά σου. Οι πλάγιοι κοιλιακοί συγκεκριμένα ενεργοποιούν την καύση λίπους και <<σφίγγουν>> το σώμα μας ώστε να φύγουν τα τόσο ανεπιθύμητα <<ψωμάκια>>. Επίσης, οι ραχιαίοι είναι απαραίτητοι. Ξεκίνα με τρία σετ των 15 και όσο περνάει ο καιρός αύξησε τις επαναλήψεις.

4. Οι κρέμες αδυνατίσματος για τις συγκεκριμένες περιοχές μπορούν σε συνδυασμό με τα παραπάνω να σε βοηθήσουν να ξεφορτωθείς τον εχθρό σου πολύ πιο γρήγορα! Μην ξεχνάς ότι θα είναι πιο δραστικές αν τις εφαρμόσεις μετά από την απολέπιση.

5. Τέλος μην ξεχνάς να πίνεις πολύ νερό. Μην το παραμελείς γιατί το νερό σε βοηθάει σημαντικά στη μείωση του λίπους και στην διάρκεια του αποτελέσματος. Επίσης, αποβάλλονται οι τοξίνες και το δέρμα αποκτά καλύτερη όψη.

                                                                                      Αμαλία Γούλα

 

 

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Powered by WordPress | PalmPreBlog.com has Everything About Palm Pre | Thanks to iFreeCellPhones.com Sprint Phones, Best CD Rates Online and Fat burning furnace review